Ügyfélkezelési tréning frontvonalban dolgozó fizikai és/vagy műszaki szakemberek részére

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél megbántódjon és másik céget, termelőt, szolgáltatót keressen magának. A műszerek, gépek beruházásához képest elenyésző költség, ha az üzemeltető szakemberek megtanulnak pár egyszerű alapvetést, néhány kommunikációs szabályt, amelyek segítségével ügyesebben, sikersebben bánnak ügyfeleikkel.

Az ügyfelekkel kialakított korrekt kapcsolat, a segítőkész kiszolgálás napjainkban egyértelmű versenyelőnyt jelent. Egyik tréningünkön a résztvevő szerelői csapat, amelynek tagjai elvben tisztában voltak ezzel, úgy fogalmazott, azt szeretné, ha ügyfeleiknek ők lennének az isteneik: ha bármi problémájuk van, egyből ők jussnak eszükbe, mint biztos megoldás, mint biztos segítség.

A képzésen az ügyfélkezelés alapvető tudnivalóit ismertetjük meg a résztvevőkkel gyakorlatorientált formában, saját munkakörnyezetük és munkakörük sajátosságait figyelembe véve. Képzésünk alapvetően csoportmunkákra, rövid elméleti blokkokra épül és szerepjátékokkal egészül ki.

Hívjon bennünket vagy írjon nekünk, hogy kidolgozhassuk az Ön cége, csapata számára legkedvezőbb programot!
Telefon: Héder Sándor +36-30-9578-515
E-mail: forlong@t-online.hu

Megosztás:
FacebookLinkedInTwitterGoogle+WhatsAppBlogger PostEmail