Csapatcoaching, moderálás, facilitálás, tudásmegosztás:

Ezeken a képzéseinken legfontosabb feladatunk az észmozgatás, így ehhez ajánlunk fel módszereket. Néha az együttműködés idővonalát feszítjük ki faxpapírral, máskor kérdéssorokat vagy különböző színű post it lapokat kapnak a csapatok és előfordul, hogy egy vödörnyi követ szórunk eléjük.

A túlélés nem elég – csapatcoaching azoknak, akik kiválóak akarnak lenni

Csapatcoaching – jövőtervezés

 

Csapatcoaching – a jelen közös értelmezése

 

Értjük a műszakiak, a kékgallérosok nyelvét – csapatépítés, csapatcoaching, tudásmegosztás a frontvonalon dolgozóknak

Csapatépítés a frontvonalon dolgozó műszaki szakembereknek

 

Akkor végezzük jól a munkánkat, ha a csapat jó hangulatban, őszintén szót tud váltani közös dolgairól.

 

Termelésben dolgozó középvezetők és csapatok tréningje, coachingja

Termelésben dolgozók tréningje

Hogyan lehetünk együtt jobbak? – tréning termelésben dolgozóknak

A legjobb dolgozóból a legjobb csapatvezető – középvezetői tréning

 

 Tréningek a hallgatóknak

Nagy megtiszteltetés, hogy rendszeresen tudunk tréningezni a PTE Közgazdaságtudományi Karának  MBA-s hallgatóival, nappali tagozatosokkal, szakkollégistákkal és az Alumni tagokkal. Hívtak bennünket Csíkszeredába a Sapientia egyetemre és a szekszárdi Illyés Gyula főiskolára.

Csapatjáték, mérhető, összehasonlítható eredményekkel

A közös tanulás folyamatának modellezése

Majd a fejlődés folyamatának ábrázolása

Tréningjátékok:

Az alábbi célokkal használjuk a tréningjátékokat:

1.     A játékok, különösen a mozgással járó játékok alkalmasak arra, hogy olyan felszabadult légkör alakuljon ki, amelyben a résztvevők szívesen megnyílnak egymás előtt és nyíltan tudják megbeszélni a számukra fontos kérdéseket.
2.    Akármilyen egyszerű is a játék, megjelennek az érzelmek, amelyek révén könnyebben felszínre kerülnek a tipikus viselkedési minták, amelyeket a játékot követő megbeszélés során fel lehet dolgozni: Mennyire hatott ránk a környezet? Mennyire viselkedtünk automatikusan? Mit tudunk kezdeni automatizmusainkkal?
3.    A játék után ? főleg vezetői képzéseken ? megrajzoljuk az együttmunkálkodás folyamatát, amelyben feltüntetjük mind a külső világban, mind a résztvevők belső világában történő eseményeket. Mindezt azért tesszük, hogy a vezetők a saját környezetükben tudatosan segítsék a munkatársak közötti együttműködést, illetve át tudjuk világítani azt, hogy az együttműködés mely területét érdemes fejleszteni.
4.    A játékokat a tréning előkészítő megbeszélés során azonosított problémák alapján választjuk ki.  (Pl: mindenki csak a saját munkájával törődik és nem figyel másokra; a munkába sokszor úgy vágnak bele, hogy nem tervezik meg az együttmunkálkodást; a hibákat nem dolgozzák fel megfelelően, stb.)

 

Vidám, kötetlen hangulat kialakítása csapatjátékok segítségével

A kíváncsiság dicsérete

 

Lebilincselő csapatjáték

Hogyan kell közösen egyre jobb eredményt elérni?

Sok egyszerű játékban azt tudatosítjuk a résztvevőkkel, hogy milyen folyamat mentén lehet sikeresebb a csapat. A játékok tanulságai megerősítik a minőségbiztosításban tanultakat (belső vásárló, szállító, PDCA kör).

A csapatjáték feldolgozása

 

A bolyongástól a tervezett együttműködésig – csapatépítő játék feldolgozása

 

Hogyan lehetünk együtt jobbak?

Ugyanaz a feladat, más megközelítés – tanulhatunk egymástól!

Hogyan kell közösen elvégezni a feladatot?

Hogyan kell közösen elvégezni a feladatot?

 

Megosztás:
FacebookLinkedInTwitterGoogle+WhatsAppBlogger PostEmail