“Hogyan segítsük vásárolni a vásárlót?”

Mit kínál a résztvevőknek a képzés?

Megismerik a konzultatív értékesítés alapjait, melynek segítségével képesek lesznek

  1. jobban megérteni ügyfeleik szükségleteit,
  2. ügyfeleiket rávezetni arra, milyen valódi igényeik vannak,
  3. meglátni az igények és az értékesítő által kínált lehetőségek közötti kapcsolódási pontokat,
  4. növelni értékesítéseik eredményességét.

Mit jelent a konzultatív értékesítés?

A konzultatív értékesítés abban különbözik a hagyományos értékesítéstől, hogy ennek során az értékesítési szakember minden tudásával segíti ügyfeleit, hogy azok igényeiknek megfelelően vásároljanak.

Az ügyfelek egy része ugyanis – minthogy maximálisan saját munkájára koncentrál – nem ismeri részletesen az előtte álló vásárlási lehetőségeket. Ezek az ügyfelek szakszerű tanácsadást igényelnek az értékesítési szakemberektől. Az ő kiszolgálásuk érdekében született meg a konzultatív értékesítés stratégiája.

A vásárlásnak több lépésből álló folyamata van. A konzultatív értékesítés során az értékesítési szakember úgy segíti ügyfelét, hogy igazodik ahhoz, hogy ügyfele a folyamat mely lépésénél van, és minden lépésnél igyeksziktöbbletértéket adni ügyfelének.

A folyamat lépései ugyanazok minden vásárlás esetében, de döntően más készségeket és gondolkodásmódot igényelnek az értékesítési szak-emberektől a konzultatív értékesítés során.

A tréningek gyakorlatorientáltak, így csak olyan tárgyalási szituációkat modellezünk, amelyek valósak, annak érdekében, hogy a szakemberek olyan tudást kapjanak, melyet a tréning után azonnal fel tudnak használni.

Hívjon bennünket vagy írjon nekünk, hogy kidolgozhassuk az Ön cége, csapata számára legkedvezőbb programot!
Telefon: Héder Sándor +36-30-9578-515
E-mail: forlong@t-online.hu

Megosztás:
FacebookLinkedInTwitterGoogle+WhatsAppBlogger PostEmail