Végre egy értelmes szponzorálás

Posted on 12. sze, 2012 by in tréningen túl

A különböző nyilvános rendezvényeken, fórumokon évek óta ugyanazokat a megszokott, kissé unalmassá vált fogásokat alkalmazzák a szponzorok saját imázsuk erősítésére: molino, céglogó, céglogós toll, hűtő mágnes, prospektusok, melyeket lehet hogy hazavisznek az emberek, de soha el nem olvasnak.  A pécsi Zsolnay Kulturális Negyed hétvégi programjának számunkra és fiam, valamint a negyedben egybegyűlt osztálytársai számára a legérdekesebb „műsora” a Szigetvári Takarékszövetkezet által szponzorált „Gazdálkodj okosan” társasjátékok voltak. Ezek adták a legnagyobb élvezetet, ezek mellett töltöttük  a legtöbb időt.

Számtalanszor elhangzik a különböző médiumokban, hogy oktatni kellene a közgazdasági, pénzügyi alapismereteket már a kisiskolásoknak. Amire mindez bekerül a közoktatásba, addigra már a fiaim gyermekei is ki fogják járni az iskolát. Addig is reméljük, a Szigetvári Takszöv. szponzorálja a gazdasági társasjátékok terjedését. Ezek a társasjátékok a kereskedelemben kaphatók, de annyi féle van, hogy nehéz választani. Ezért hasznos, ha szakemberek ajánlanak és segítségükkel magunk is lejátszhatjuk a játékot, hogy megértsük a szabályokat és átéljük a játék adta élvezetet.

Megosztás:
FacebookLinkedInTwitterGoogle+WhatsAppBlogger PostEmail

Tags:

Comments are closed.