Zaklatott világ – nyugodt elme!

A mai zaklatott világban, amikor gyorsak, kiszámíthatatlanok a változások,  akkor tudunk sikeresek lenni,

  • ha elménk nyugodt; és miközben határozott céljaink és értékeink vannak, teljes figyelmünket az előttünk álló feladatra koncentráljuk.
  • ha nem pazaroljuk energiánkat sem a múlton való rágódásra, sem az ismeretlen jövőtől való félelmekre.

Röviden ezt az állapotot hívjuk tudatos jelenlétnek, angol szóval mindfulness-nek.

 

Milyen előnyei vannak a nyugodt, tudatos elmének?

  • Konfliktusos helyzetekben nem viselkedünk az evolúció automatáiként és nem mondunk/teszünk olyat, amit utána többszörösen megbánnánk.
  • Amikor teljes figyelmünkkel arra fókuszálunk, amit csinálunk, energikusnak, kiegyensúlyozottnak érezzük magunkat,
  • Még akkor is, ha unalmas, vagy „nemszeretem” a feladat.
  • Javul az egészségünk.
  • Segít az olyan nehéz mentális állapotokban, mint a depresszió, idegeskedés, rágódás.
  • Növeli a boldogságérzetet.

 

Hogyan lehet mindezt elérni?

Biztosan állíthatjuk, hogy 15-20 év rendszeres meditációval vagy harcművészettel eltöltött év hozadékaként automatikusan kialakul ez az állapot, a tudatos jelenlét állapota!

 

Van más út is?

Mit tegyek, ha az én utam nem a tatami, ha testemet akár a korom, akár más adottságaim miatt nem akarom harcművésszé képezni, de ugyanakkor el akarom érni a tudatosság azon szintjét, mint a harcművészek?

 

Van más út is!

A jó hír az, hogy könnyen tanulható, egyszerű gyakorlatokkal tudjuk megfigyelni, befolyásolni és edzeni elménket. Ilyen például légzésünk figyelése, gondolataink szelíd terelése, egyszerű „torna” gyakorlatokkal. Ezen gyakorlatokat a meditálók, a harcművészek több ezer éve ismerik és használják. A tudomány, elsősorban az elmét vizsgáló korszerű agyszkennerek segítségével egyértelműen kimutatta, hogy ezen gyakorlatok pár hetes alkalmazásával már pozitív hatások érhetők el.

A rossz hír az, hogy ezeket az egyszerű gyakorlatokat precízen és rendszeresen kell végezni, új szokásokat kell kialakítani, hogy a gyakorlatok hatása tartós legyen.

 

Miben tudunk mi egyedi módon segíteni?

  • Abban, hogy ezen egyszerű gyakorlatokat olyan harcművészek mutatják be, akik mögött meg van az a bizonyos 15-20 év gyakorlat.
  • A tudatos jelenlét jelentőségét, tudományos hátterét, az életben való alkalmazhatóságát  olyan trénerek, coachok mutatják be, akik mögött az üzleti életben van meg az a bizonyos 15-20 év gyakorlat.

 

Mit ajánlunk?

8 db kétórás alkalmat, amely során olyan biztos alapokat kap, amellyel elindulhat a tudatos jelenlét felé vezető úton!

 

Minden alkalom két részből áll:

  1. Egyszerű fizikai gyakorlatok és a mögöttük meghúzódó harcművész szellemiség megismerése, majd gyakorlása.
  2. A tudatos jelenlét, a midfulness alkalmazása annak érdekében, hogy csökkenjen a stressz és növekedjen azon képességünk, hogy boldogan éljük le rövid életünket.

Akik csak rövid bemutatót szeretnének, hogy megismerjék, miről van szó, azoknak beépítjük a bemutatót különböző tréningprogramjainkba – felsőfokú ügyfélszolgálati tréning, középvezetői tréning, értékesítői tréning.

Mit nem fogunk csinálni?

A képzésen nem kell „feltárulkozni” a többiek előtt, nem fogunk gyermekkori élményeket feleleveníteni, sem közösen siránkozni a világ dolgain.

 

Kiknek ajánljuk programunkat?

  • Akik azt tapasztalják, hogy elsősorban a saját „agyalásukkal” ártanak maguknak és környezetüknek.
  • Különösen azoknak ajánljuk, akik stresszel teli környezetben dolgoznak, akik sokszor kerülnek konfliktusos helyzetbe (ügyfélszolgálatosok, értékesítők, középvezetők, stb.)
    Nemtől és kortól függetlenül mindenkinek, aki tudatosabban, egészségesebben, boldogabban szeretné élni mindennapjait. 

 

A program vezetői:

Martina József: sensei a Shinmukan Harcművészeti Központ vezetője

Héder Sándor: mérnök, tréner, coach, címzetes egyetemi docens

 

Bővebb információért hívjon bennünket vagy írjon nekünk!
Telefon: Héder Sándor +36-30-9578-515
E-mail: forlong@t-online.hu

A tudatos jelenlét fejlesztendő és fejleszthető!

 

Megosztás:
FacebookLinkedInTwitterGoogle+WhatsAppBlogger PostEmail

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.